سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای دقیق خرید لمینت متحرک دندان + قیمت واقعی چنده ؟

لمینت متحرک دندان سفارشی یا اینترنتی کدام بهتر است

یکی از انواع لمینت هایی که همه مردمان دنیا می توانند از آن استفاده کنند، لمینت دندان متحرک است. بسیاری از اشخاص هنوز با این نوع لمینت سیار  آشنایی ندارند، پس در این مقاله برای آشنایی بیشتر به بررسی لمینت های متحرک اسنپ اسمایل می پردازیم.این نوع لمینت در واقع یک پوشش پرتابل است و می تواند برای رفع و پوشاندن مسائلی مانند ترک، تغییر رنگ و موارد دیگر استفاده شود. اگر پشیمان شد آن را گرفت.

 

 

 

لمینت متحرک دندان یعنی چه:



 

لمینت متحرک دندان یعنی چه:

 لمینت متحرک پوشش های موقتی میباشد که تا  حدی میتوان گفت عیوب دندان را می پوشانند البته مشکل شما را درمان نمیکند اما  می توانند دندان های شما را قشنگ تر  کنید و لبخند شما را کیوت کند. این لمینت ها با توجه به قالب ها و پلاک های متحرک هر دندان در آزمایشگاه یا در خانه ساخته می شوند.کامپوزیت موقت  دندانی را می توان در طول روز  چند ساعت و برای مراسماتی مثل عروسی روی دندان ها بگذراید اما  باید هنگام غذا خوردن و خوابیدن از روی دندان ها جدا شوند.چون کلا برای این کار ساخته نشده است و فقط برای زیبایی است

 

 

 

لمینت متحرک دندان یعنی چه



مزیت اصلی کامپوزیت متحرک دندان چیست :


  1. کم هزینه
  2. تثبیت موقت دندان های از دست رفته
  3. صاف کردن دندان ها
  4. نیازی به تراشیدن دندان ها نیست
  5. امکان خروج
  6. پر کردن موقت دندان های خالی
  7. زیبایی لبخند خود را افزایش دهید


 

لمینت متحرک سفارشی یا اینترنتی

 

 

لمینت متحرک سفارشی یا اینترنتی :

لمینت متحرک سفارشی در دندانسازی ساخته میشود و باید ابتدا به مطب دندانساز مراجعه نمایید و بعد برای شما قالب گرفته و حدود یک ماه طول میکشد تا دندان شما اماده شود که چند میلیون هزینه داردالبته کیفیت بالایی دارد و ظاهر طبیعی تری دارد اما اسنپ اسمایل اینترنتی یعنی شما از فروشگاه تن جومه این محصول را سفارش میدهید یعنی ابتدا باید خرید لمینت متحرک دندان را در گوگل سرچ کنید و وارد تن جومه شود محصول را سفارش میدهید زمانی که درب خانه شما تحویل داده شد باید ابتدا خمیر را در اب جوش قرار داده و بعد نرم شدن همان خمیر را در قالب گیری که شبیه دندان است بگذارید و روی دندان خود حدود یک دقیقه فشار بدهید تا کاملا فرم دندان شما را بگیرید و اگر موفق بود شما صاحب یک لمینت متحرک شده اید که قیمت محصول زیر دویست هزار تومان است البته کیفیت ان به مراتب پایین تر از نمونه سفارشی دندانسازی میباشد.




چه کسانی برای لمینت های متحرک دندان باید اماده باشند :


  1. افراد مبتلا به بیماری لثه.
  2. فردی با تعداد زیادی دندان از دست رفته.
  3. اشخاصی که از دندان مصنوعی دارند
  4. فردی که فک پایین او بیش از حد بیرون زده است.
  5. عزیزانی مبتلا به پوسیدگی دندان.
  6. انهایی که دندان های کج دارند.

 

 

 

معایب اصلی لمینت متحرک دندان چیست :


  1. نصب آن برای اولین بار دشوار است زیرا در صورت نصب اشتباه، خارج کردن آن از دهان دشوار است.
  2. از آنجایی که به صورت فله ساخته می شوند، برای همه دندان ها مناسب نیستند.
  3. ماندگاری بسیار کم
  4. با آنها احساس راحتی نمی کند
  5. تقلبی برخی از جلدهای موجود در بازار
  6. آسیب طبیعی دندان
  7. زمان زیادی طول می کشد تا روی دندان ها شکل بگیرد.
  8. جدایی از نرمی در مصرف نوشیدنی های گرم مانند چای، قهوه و ....
  9. هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن می افتد

 

 

روکش موقت دندان



جمع بندی :

در اصل روکش موقت دندان روشی بسیار سریع و با هزینه بسیار مناسب به حساب می آیند و می توانند مشکلات دندانی مانند تیرگی و زردی دندان ها، ناهمواری دندان ها و ... را پوشش دهند، اما این مشکلات برای همیشه رفع می شوند. این روش قابل اصلاح نیست و روشی دائمی نیست و عوارض زیادی مانند پوسیدگی دندان و التهاب لثه در انسان ایجاد می کند. بنابراین توصیه می شود از سایر روش های زیبایی مانند کامپوزیت یا لمینت برای افزایش زیبایی دندان و رفع مشکلات دندانی استفاده شود البته ان زیبایی ها هم دردسر های خاص خود را دارند به عنوان مثال دندان تراش میخورد و مثل روز اول دیگر نخواهد شد در برخی موارد خاص هم عمر دندان کوتاه میشود و ممکن است دندان شما به راحتی پوسیده شود البته اگر بهداشت رعایت نشود این مورد رخ میدهد.